2010.06.30.
bidstorm.eu – a csaló(?) spammer aukciós oldal
Nem tudtad? Válság van. Még jó, hogy az aukciós oldalakon jóval a bolti ár alatt (a bidstorm szerint 40-80%) meg lehet kapni a portékákat.

A spammelő bidstorm honlapját megnézve pár dolog azért gyanúra adhat okot. Először is az, hogy az információs vonala emelt díjas (06-90-…), azaz kb. mintha egy pornóvonalat hívnál, ahol kiélt vénasszonyok – ebéd főzés közben – a füledbe lihegnek a vonal túlsó feléről. Szóval furcsa, hogy miközben minden normális szolgáltatás esetén az info vonal jellemzően zöldszám, de minimum helyi tarifával hívható kékszám, itt pornó áron érdeklődhetsz.
Az is csökkenti az ember bizalmát, hogy nem tudnak magyarul. Nekik ugyanis “Informáicós” vonalaik vannak, tudod, a pornódíjas.
Csak egyet nem értek: mégis melyik az a gyártó, amelyiknek a termékét akár 40%-on is meg lehet venni, úgy hogy a szokásos dolgok, pl. új, 0 km-es, garancia, vásárlástól való elállás 3 napig, stb, – tehát úgy általában azok a dolgok, amelyek az ember bizalmát erősítik – is hozzátartoznak? Vagy az is lehet, hogy ezek a termékek kamionról estek le, és a licitálók – ha vannak egyáltalán – lopott / csempészárura költik a pénzük?
Felhívtam hát (a nem pornótarifás) mobilszámon elérhető ügyfélszolgálatot felhívva, és kiderült, hogy a pornóvonal csak úgy, a semmiért van ott, és nem azon adnak infot. Az üzleti modell egyébként az, hogy egy termékre akár százan is licitálnak. A győztes, aki a legmagasabb árat ajánlja a termékért, kapja meg az árut. A többi 99, akik hoppon maradtak, meg elvesztik azt a pénzt, amivel versenyben voltak a licit során. Tekintve, hogy a licitálás 0.02 EUR-nként emelkedik, ez azt jelenti, hogy a bidstorm kb. 40% áron szabadul meg egy terméktől, viszont a zsebében kerül a termék 99*~40%-a, ami azért ellensúlyozza az 1*60% veszteséget. Megkérdeztem, hogy – csak a poén kedvéért – ki a beszállítójuk? Ez azonban “magánügy” – felelték. Mondjuk, ilyen üzleti modell mellett tök mindegy, akár a legdrágább üzletből is vehetnék a javából. Ha tippelni kellene, akkor szerintem egy pesti Media Markt esetleg Euronics lehet a “beszállító”, akik nem is tudják, hogy azok.
Azt is megkérdeztem tőlük, hogy mégis hogyan szerezték meg az email címemet (info@ cím, amely egyetlen weboldalon sincs kiírva)? Azt hazudtaállította, hogy egy szoftver segítségével gyűjtötte az Internetről (mondjuk ez a része még igaz is lehet), olyan oldalakról, ahol – most kapaszkodj! – az adatvédelmi nyilatkozatban megengedik, hogy reklámokat küldjenek nekik. Most komolyan: ki látott ilyen privacy policy-t, amiben az áll: “ide lőjetekspammeljetek”? De ha ebben hazudott, akkor megbíznál benne a továbbiakban? Én biztos nem.
Persze az is lehet, hogy egyáltalán nincsenek is ügyfeleik (mert amíg pl. egy pénznyerő géppel ~1:4 az esélyed a nyerésre, addig itt ~1:100 vagy még rosszabb), akik licitálnának, és azért öntöttek egy tonna spamet az Internetre, hogy palimadarakat fogjanak. Ne hagyd magad!
Update: A www.egyforintosaukcio.hu-nak pedig már meggyűlt a baja az APEH Szerencsejáték Felügyeleti Főosztályával. Nem lennék meglepve, ha a bidstorm.eu is erre a sorsra jutna.
Az APEH véleménye úgy általában a licit”játék”okról.
From: BidStorm.eu <info@bidstorm.eu>
To: info@xxxx.xx
Subject: BidStorm.eu – A legjobb magyar aukciós oldal!
Üdvözöljük kedves leendõ felhasználónk (info@xxxx.xx)!
Szeretne új, márkás termékekhez hozzájutni a bolti ár töredékéért? Ha igen, akkor látogasson el Magyarország legjobb aukciós oldalára, a bidstorm weboldalra! Minden regisztráció mellé öt ajándék liciteket adunk felhasználóinknak.
Kellemes licitálást kívánunk!
BidStorm.eu Team
—————————————————
Amennyiben reklámunk zavarta Önt, elnézését kérjük.





June 30th, 2010 at 22:29:49
Üdv Kedves makogós, beszédkészséggel küzködő érdeklődő!
Nem szeretnék hozzá fűzni sokat az irományához, mivel teljesen értelmetlen! De hát ezzel már a múltban találkozva kiderült számomra, hogy szólás szabadság révén mindenkinek joga van vélemyént nyilvánítani adott oldalakról, cégekről, magánszemélyekről… Beszéljenek helyettem a most bemásolt adatok: http://www.yoodli.hu , http://www.speeno.net , http://www.bid-site.net , http://www.bidrivals.com , http://www.10forintert.hu természetesen ez töredék része azon oldalaknak, akik hozzánk hasonlóan működnek! Nah most, igázából az itt leírt telefon beszélgetésünkről elhangzott információk majdnem, hogy megfelelnek a valóságnak, ezt/ezeket a szavakat ujra elmondanám, egy új valódi érdeklődőnek!(Akkor hol a hiba?) Az e-mail cím gyűjtés viszont teljesen hibásan tudatusult Önben! Ugyanis azt mondtam, hogy olyan oldalakról gyűjtöttük őket, ami úgy tudom teljesen legális! Amelyek adatvédelmi nyilatkozatában nem szerepel, hogy az e-mail cím rejtve maradjon 3.-dik fél számára, igy tehát feltételeztük, hogy összegyűjtésük nem ütközik törvénybe ill. jogszabályba! Amelett az oldalunkat illegálisnak semmiképp nem mondanám, mivel egy londi szintén legálissan működő, cégtől szereztük be azt a keretrendszert, amire utólagossan saját izlés és elképzelés szerint kialakítottuk a rajt található tartalmat, direkt azért nem mi fejlesztettük ki, hogy a későbbiekben ez ne okozzon problémát!
Ui.:
1., Nagyon szépen meg szereném köszönni az ötletet, a logónk sokkal jobban mutat igy fehér háttéren mint, ahogy most az oldalon megtalálható!
2., Az, hogy Ön nem ért valamit, még nem jelenti azt, hogy nem egy működő képes legális vállalkozásról van szó:D
Üdv
Bidstorm kft.
Vörös Roland Ügyvezető
June 30th, 2010 at 22:59:27
Hadd mondjam el, engem hidegen hagynak a licitálós oldalak. Most abba ne is menjünk bele, hogy egy illegális* dolgot még az sem igazol, ha 10 másik banda is csinálja.
*: ha jól olvastam, akkor az APEH szerint ez törvénytelen Magyarországon.
Ami viszont bánt, az a spammelés. Ez a “feltételeztük” kezdetű nóta eléggé gyermeteg. Ma, amikor a spamek elöntik a postafiókokat, minden értelmes vállalkozás tudja, hogy a spammelés nem jó dolog, mert a címzettek nem örülnek neki. Még akkor sem, ha a 2008-ban kiherélt hazai szabályozás megengedi az info@ címek megszórását kéretlen reklámokkal, amit sok gerinctelen vállalkozás ki is használ.
Hadd mondjam el újra: az érintett cím egyetlen weboldalon nem volt kiírva. Mi következik ebből? Az, hogy nem weboldalakról gyűjtötték. Sokkal valószínűbb, hogy valakitől vettek egy címlistát, aki esetleg úgy adta el, hogy “hé, haver, ez tuti, ezek akarják a spamet”. Vagy valahonnan szereztek egy nagy halom domain listáját, ami elé odabiggyesztették az info@-t.
Az APEH-re visszatérve, ez szerepel a honlapjukon:
5. Legálisak–e az interneten keresztül elérhető szerencsejátéknak minősülő licitjátékok?
“Nem. Magyarország területére on-line licitjáték szervezésére vonatkozó szerencsejáték szervezői engedély nem került kibocsátásra, ezért valamennyi ilyen tevékenység illegális. Az engedély nélkül szervezett szerencsejáték szervezőjével szemben bírság szabható ki, illetve ezen tevékenység büntetőjogi felelősségre vonás alapjául is szolgálhat.”
Ma írtam is egy levelet az APEH megfelelő főosztályának, és rákérdeztem, hogy ez vajon legális? A választ itt is közzéteszem majd. Addig elég legyen annyi, hogy az az egyforintos oldal talán nem véletlenül szünetel…
July 7th, 2010 at 12:13:25
sj!
Nem az említett oldalt szeretném védeni, hisz az APEH valószínűleg őket is hamarosan eléri, de a játék menetét egy kissé félreértetted. Itt arról van szó, hogy minden licitálás pénzbe kerül, és ezt a pénzt vesztik el a vesztesek, nem a vételárat. Közelebbről: a licit épp áll valamilyen áron, te megnyomod a licitgombot (árat nem adsz meg, mert az fix, az épp aktuális árat ajánlod meg), az egyenlegedből levonódik egy licitegység (kb. 50 Ft), te fogsz nyerésre állni, az aktuális ár megnövekszik kb. 5 Ft-tal, és a lejárati idő is megnövekszik, mondjuk 10 másodperccel. Aztán jön valaki, rányom, te meg vissza és így tovább. Tehát te nem az alapján veszted el a pénzedet, hogy mekkora árat licitáltál, hanem hogy hányszor licitáltál. Fizetned nem kell semmit, mert a licitegységeket előre meg kell venni, anélkül nem licitálhatsz. Hát így.
July 7th, 2010 at 12:58:43
Kedves majom! Köszönöm a fejtágítást.
July 7th, 2010 at 18:27:15
Tisztel “majom”!
Egyik jogos érv, de ha nem látom ezt akkor haggyuk a francba az egészet, ugyanis ilyen emberekkel nem foglalkozunk mi (Bidstorm Team), mivel megvan a saját dolgunk, mint minden normális embernek! Csak az olyanok, mint eme nemes oldal kitalálója, aki, ha jól értelmeztem, a (spam) törvény ellen beszél, valamit jogtalanul tette ki ide a logónkat, amiért szintén felelőségre lehetne vonni, unatkozik annyira, hogy bele üsse az orrát mások dolgába! Na szóval ott kezdeném, hogy ez nem szerencse játék mivel aki megnyeri a terméket, ő valójában a jogot nyeri meg a termék megvételére, amit nem ingyen kap meg! Akkor lenne szerencser játék, ha a megvásárolt licit mennyiség után, az adott aukció nyertes, ingyenesen kapná meg a terméket! Másik, az egyforintos aukciós oldal, azért nem üzemel pillanatnyilag mert, nem tudom pontossan milyen célra, de az biztos, hogy kézpénzt tettek fel aukcióra, ami viszont valóban törvényben ütközik! Szóval kedves oldal fejlesztő törvényes (spam) hirdetésnek nem örülű emberke! Inkább annak örülj, hogy nem jelentünk fel teljesen jogosan, és nem visszük bíróságra az ügyet amiért, jogtalanul szapulod az ártatlanokat!:D
Üdv
Bidstorm.eu Team
July 7th, 2010 at 21:35:10
Tegyünk azért pár dolgot tisztába: ez a ‘beleütötte az orrát mások dolgába’ elég szánalmas nyafogás. Nálam az a policy, hogy nem küldesz spamet, és én nem írok gorombákat rólad. Te viszont megszegted ezt a “megállapodást”, és spammeltél, így én sem hallgathattam tovább. Világos, azt hiszem.
Az egy dolog, hogy az NHH nem szankcionálja az info@ címek spammel megszórását. De ettől ez még szemét és gerinctelen dolog. Tudod, van, ami bár nem ütközik a törvénybe, de attól még erkölcstelen.
Ha pedig tévedtem is (de ezzel várjuk meg azért az APEH vizsgálatát), az ellenkező véleményeknek is helyt adtam. Szóval ha valaki a google-ben az első oldalon ezt a blogot is megtalálja, és kiváncsi, hogy mások mit mondanak rólatok, akkor eldöntheti, hogy kivel ért egyet.
Ez a logo miatti felelősségrevonás, ill. a “szapulás” miatti bíróság belengetése, meg gondolom kb. olyan komolyságú lehet, mint 5 értéktelen lappal blöffölni a royal flush ellen. Szánalmas…
July 8th, 2010 at 10:05:19
Nah akkor egy utolsó iromány részemről, aztán befejzetem! Amint már irtam, nincs időm ilyenekre! Ne cseréljük fel a szerepeket, az erkölcstelen, gerinctelen, szánalmas szavakkal kapcsolatba!
1., Felhívtál telefonon, mintha valódi érdeklődő lennél, és elkezdtél faggatolózni az oldalunkal kapcsolatban, természetesen, mivel nem tudtam mire készülsz, készséggel megválaszóltam a kérdéseidet. Ezzel nem is lett volna gond, mind addig, amig még ugyanazon napon nem tetted volna fel, a beszélgetésben elhangzott információt, adatokat, részemről nem ugyanabban a formában, az oldaladra! (gerinctelen)
2., Folyamatossan a törvény ellen beszélsz! A törvény az törvény ennyi. Valószínűleg nem vagy olyan hatalmi szinten,max csak hiszed, hogy ezen változtass, mivel akkor már megtetted volna amennyire ellenzed ezt a hirdetési módszert!(erkölcstelen)
3., Nincs jobb dolgod, mint mindenki után kémkedni aki neked személy nem tetszik! És feltölteni róla negatív, nem a valóságnak megfelelő, irományaid az oldaladra!(szánalmas)
” Szóval ha valaki a google-ben az első oldalon ezt a blogot is megtalálja, és kiváncsi, hogy mások mit mondanak rólatok, akkor eldöntheti, hogy kivel ért egyet.”
Ezzel teljes mértékben egyetértek! Ehhez jogod van! Döntsenek az emberek! A logóval kapcsolatban igazam van de persze, hogy nem megyek ilyen miatt bíróságra! Azért biggyesztettem oda ezt
amin mi nevetünk, te véresen komolyan veszed! Amint irtam az előzőkben, teljesen mind1, hogy erre mit reagálsz, ugyanis a válaszadás részemről el fog maradni! Ennyi pont elég ahhoz, hogy bárki tudjon dönteni!
Üdv
Bidstorm.eu Team
July 8th, 2010 at 14:39:22
Az 1. sorszámú kommentben ezt írtad: “az itt leírt telefon beszélgetésünkről elhangzott információk majdnem, hogy megfelelnek a valóságnak, ezt/ezeket a szavakat ujra elmondanám,“. Most meg sírsz, hogy “részemről nem ugyanabban a formában“. Majd szólj, ha sikerült eldönteni.
2. “Folyamatossan a törvény ellen beszélsz!“. Annyiban beszélek ellene, hogy nem szankcionálja a hozzád hasonló levélszemét bombázókat, akik a netre öntik a gagyi ajánlatukat.
3. “Nincs jobb dolgod, mint mindenki után kémkedni aki neked személy nem tetszik!“. Ez otromba és hazug csúsztatás. Először is nem kémkedem senki után. Azonban mielőtt megírnám a morcos hangvételű blogot az Internet aljanépéről (ha nem lenne világos, akkor rólad és a többi spammerről beszélek), utánajárok a dolgoknak. Nevezzük hát inkább tényfeltárásnak, vagy oknyomozásnak. Tudod, nem az a rossz ember, aki közzé teszi xy mocskos dolgait, hanem xy, aki azokat elköveti. Ha nehezedre esne behelyettesíteni, akkor elmondom, hogy xy most éppen te vagy, a mocskos dolog pedig a spammelés, amit tettél.
Az persze előfordulhat, hogy valamit esetleg félreértettem, amikor nyomtad a fülembe a dumát, ezért is adtam lehetőséget az ellenvéleményeknek – még a tiednek is. És lőn, lettek.
Örülök, hogy a bírósággal való komolytalan fenyegetőzést valójában csak viccnek szántad. Mert az első pár hozzászólásod azért bármi, csak nem vicces hangú. De azóta remélem, megnyugodtál.
A végére pedig egy jó tanács: próbáld meg a napi betevőt valami tisztességes munkával megkeresni. Mert valószínűleg csak idő kérdése, és az APEH téged is az egyforintos banda sorsára juttat. Ha pedig esetleg valahogy mégis megúsznád, akkor ne spammelj többé…
July 8th, 2010 at 18:23:50
Kedves Bidstorm Kft.
Egy gagyi oldal sumák üzemeltetői vagytok, ahol a számláló több mint 2 másodpercet csúszik a klikkelés után, és ti pofátlan módon etetitek az embereket, hogy ez az ő gyene internetelérésük miatt van.
Sumák banda vagytok ismételten, mert “jó magyar vállalkozó” módjára Szlovákiába vagytok bejelentve. (puff egy erős pofon az orcátokra)
sj-nek teljesen igaza van. Lehúzósok vagytok, ahol a vakszerencse révén nyer egy nicknév vagy egy előre lejátszva egy menő terméknél:
Volt olyan, hogy 4 órán keresztül figyeltem egy (azt hiszem Lenovo) laptop licitjét. Azt hittem már a végén, kirügyezek. Há’ mit ad Isten, a végén egy olyan nicknév nyerte meg, akinek a neve egyetlen egyszer sem látszott a licitálás során. Hüm-hüm, milyen érdekes, ugye? Most jöhet itt a gyenge magyarázat részetekről, hogy amikor ő nyomott, akkor más is éppen és ezért nem látszott a neve… Persze, pont mindig, pont akkor, pont meg vesszőcske.
Ugyan már!
Ráadásul mióta bevezettétek a minimum árakat a free Bideknél, kiváncsi volnék, hány valós licitáló vesz ilyen magas áron bideket.
Üdv,
Sumák utáló
July 9th, 2010 at 7:52:09
Sumák utáló nyilván a bidsitenet-re gondolt, ők a “szlovákok”, és ők vezettek be minimumárakat. Ettől még lehet, hogy sumák minden ilyen rendszer (legalábbis nagy a csábítás, hogy itt-ott ne valós személy nyerjen, máris százezreket nyert a cég, meg ugye eleve itthon nem legális ez a dolog, lásd az APEH állásfoglalást, aki ellen úgy tudom még egy bezárt cég se nyert pert, legalábbis nem láttam még bezárt és utána újraindult oldalt). Nah, lehet, hogy szakértő lettem a témában? Hát így.
July 9th, 2010 at 8:31:14
Majom, te nagyon ott vagy a témában!
July 9th, 2010 at 13:12:17
sj, mondom én neked hogy téged egyszer még a spammerek máglyán fognak elégetni és még te leszel a rosszfiú. Veled fogják ijeszgetni a gyerekeket, hogy: olvasd el szépen a mai összes spamet vagy elvisz az sj
July 9th, 2010 at 14:17:05
“De én féreg vagyok, nem ember, gyaláznak az emberek, és megvet a nép. Gúnyolódnak rajtam mind, akik látnak, ajkukat biggyesztik, fejüket csóválják: Az ÚRra bízta magát, mentse hát meg őt, szabadítsa meg, hiszen kedvelte! [...] Föltátották rám szájukat, mint a marcangoló, ordító oroszlán. Szétfolytam, mint a víz, kificamodtak a csontjaim. Szívem, mint a viasz, megolvadt bensőmben. Torkom kiszáradt, mint a cserép, nyelvem az ínyemhez tapadt, a halál porába fektettél. Mert kutyák vettek körül engem, gonoszok bandája kerített be, átlyukasztották kezemet, lábamat. Megszámlálhatnám minden csontomat, ők pedig csak bámulnak, néznek rám. Megosztoznak ruháimon, köntösömre sorsot vetnek.”
De szerencsére nem ez a vége, mert tovább is van…
July 12th, 2010 at 18:43:48
Igen majom, a bidsitenet.eu-ra gondoltam, azért kezdtem a megszólításban is a nevükkel.
Látod, k*sba maradtak, nem is kommentálták.
Arcátlan lehúzós maffiózók.
July 19th, 2010 at 14:37:29
Bidsitenet.eu-val kapcsolatban:
Az meg már tényleg csak hab a tortán, hogy rengeteg értékes termék esetén azzal etetik a nyerteseket, hogy “a termék már nem beszerezhető”, és más hasonlót ajánlanak fel helyette.
Nos tessék megnézni és elolvasni, a más hasonlók sokkal gyengébb és olcsóbb eszközök. Hát igen, így is lehet spórolni.
Na az meg végképp bicskanyitogató, hogy vadonatúj S*ny, S*msung, A*ple és sorolhatnám tovább tipusú laptopra-tvre rámondják, hogy már nem beszerezhető.
Jut eszembe, 5-ös BMW zsír új, full extrás elvihető, nálam lehet rá licitálni. A nyertes azért majd egyeztessen velem, hogy van-e még készleten…
Kabaré!
Sumák megvezetős bidsitenet.eu!
July 30th, 2010 at 0:06:45
Hello Érdeklődők!
Remélem ezt a bejegyzést minél többen megtalálják majd a google-ban, mert sehol máshol nincs esély leírni a tényeket a http://www.10forintert.hu oldalról!
Pár szóban erről a díszes társaságról, ahol licitálni lehet termékekre:
- Az eredeti oldal egy lengyel domain címen van, aminek a magyar változata a 10forintert.hu. Ezért van sok lengyeles hangzású felhasználó név! Lengyel a cég, ott van a szerverük is, de ciprusra vannak bejegyezve. No comment.
Lengyelországban roadshowk keretében népszerűsítik az oldalt.
Ráadásul elindult már az angol változata is, a http://www.wellbid.com címen.
- A gond az egésszel az, hogy a termékekre mind a 3 országból licitálnak a felhasználók, akik szentül meg vannak győződve arról, hogy csak a saját hazájukból szállnak versenybe a többi licitálóval!!!! Kész leszívatás.
- A másik szitu, hogy ugyebár lehet növelni a licitegységeidet úgy, hogy licitálsz 300 vagy 1200 egységes licitcsomagokra. Itt jön a másik szivatás: amíg a 300-as csomagokból külön-külön van csak a lengyeleknek és csak a magyaroknak, addig az 1200-as csomagok közösek, tehát egyaránt nyomulnak érte a magyarok és a lengyelek is. Mivel itthon nemrég óta megy az oldal, gyakorlatilag 100-ból max. 1x sikerül nyernie magyarnak 1200 egységes csomagot, mert mindig a régi törzsbrigád lengyelek nyerik, akiknek rengeteg licitegysége van a tarsolyában, és már ismerik a nevüket is, ezáltal ritkán mer valaki szembeszállni velük. Ennek vége 99%-ban elvérzés lesz a szembeszálló részéről. Ráadásul a lengyelek összedolgoznak, mert ha valamelyiket megszorogatja valaki, annak besegítenek úgy, hogy beszállnak a licitálásba és kivéreztetik azt, aki be akar kerülni a körbe.
Ki lehet számolni, minimum meddig tart egy mezei halandónak összeszedni mondjuk 10000 licitegységet és meddig egy lengyelnek (és akkor még nem számoltuk bele azt, hogy a csomagokérti versengés licitegységekbe kerül).
- A harmadik szemétség az, hogy a lengyeleknél egy nap egyszerre 50%-kal több 300 egységes licitcsomagért lehet pályázni, mint a magyar változatnál. “Alig” van diszkrimináció…
- Bónusz ráadás: a magyaroknak többe kerül adott mennyiségű licitet megvásárolni, mint a lengyeleknek!
Sajnos mindezekről fogggggalma sincs a magyar versenyzőknek, csak csodálkoznak az örökös pofára esésükön.
Össze kellene dolgozni valahogy a lengyelek ellen, csak előbb fel kellene világosítani a magyar játékosokat. Ez az, aminek kicsi az esélye.
Üdv,
Sumák Utáló
July 30th, 2010 at 8:14:41
Szerintem nem összedolgozni kellene a lengyelek ellen, hanem nagy ívben elkerülni ezeket a licitálós átverő oldalakat.
August 2nd, 2010 at 1:45:39
Hello sj!
Kivételesen nem értek veled egyet. Ismerek magyar nőt és férfit is, aki megnyert ott 1-1 aukciót és pár napon belül megkapták a termékeket. Az már más kérdés, hogy a valóban értékes tárgyakat hogyan lehet megnyerni.
Lengyelországban például kiállításokon is jelen van a lengyel anyaoldal, amelyeken a 2009-es lengyel szépségkirálynővel jelennek meg, ő a http://www.xxxxxx.pl oldal arca!
Szóval sajnos úgy tűnik, nem csalók, komolyan dolgoznak és nagyon népszerú az anyaoldaluk, a magyar változat is egyre látogatottabb.
Update: Most látom, hogy van már folyamatban van a francia változat is, http://www.wellbid.fr néven.
http://www.10forintert.hu/images/frlogo.png
Na, szuper
August 4th, 2010 at 17:46:51
Én is figyeltem a licitálásokat a Sumák Utálóhoz hasonlóan és a kövtkezőkre jutottam:egy GPS árverését néztem és feltünt hogy minden licitáló pontosan 3-szor licitál és eltünik.Elkezdtem felirogatni a licitálók nevét és csodák csodája egyszer csak elkezdőttek ismétlődni ugyan azok a nevek ugyan abban a sorrendben ahogy felírtam és pontosan tudtam ki fog következni ki fog háromat licitálni és ki hatot.Nagyságrendileg 100 név volt a listámon és kb háromszor fordultak körbe mire elkelt a GPS.Ez bennem azt a gyanút ébresztette hogy ezek a nevek mögött nem valós személyek állnak hanem a cég által kreált nevekkel azt a látszatot keltik mint ha rendben menne a licitálás de valójában soha senki nem vesz semmit.Ez arra jó hogy a licitutalványokat azt eladják valós hiszékeny ügyfeleknek de a licitáláson már nyerni nem hagynak senkit így a pénzt elteszik viszont nem kell senkinek odaadni a licitáláson megnyert terméket(amit nem is kell nekik megvenni)Megnéztem a már megynyert aukcióknál a nyertesek nevét és lőn csoda,ott is azokkal a nevekkel találkoztam döntő többségben mint akik a GPS-re licitáltak katonás rendben,de belenéztem több aktív aukcióba is és ott is többségében ugyan azok a nevek licitáltak hasonló elosztásban.Senkit nem akarok lebeszélni csak gondoltam megosztom a tapasztalataimat hátha valakit érdekel,de lehet hogy csak nekem van fóbiám.
Üdv.
Padlógáz
August 7th, 2010 at 17:12:48
Megjegyezném, az előttem szólóhoz hasonlóan én is mosolyogva figyeltem, hogy 1n…sz-tól 63n…sz-ig, majd n…sz1-től a végtelenségig ugyanazok a nevek licitálnak.
Emellett csak hab a tortán, hogy a Bidsite-n napi jó esetben 2 licit vanm termékre, de f…k a bid liciteket.
Szvsz gagyi, pumpolós oldalakból van már elég.
Vagy nekem is ilyennel kellene foglalkoznom?
Egyébiránt akár a 10forint, akár a Bidstorm, egykutya…
De az emberek hiszékenyek…
Utána lehet számolni
135 Ft/licit ennyiért veszed. 1 litic pl 2,7 Ft-ot emel. Mondjuk kerül 300k-ba a termék (extra), a licit cca 60k-nál tart.
számoljunk 60k/2,7= 22.222 licit
22.222 licit×135 Ft= 2.999.970 ficcs.
Hogy ez nekem hamarabb nem jutott eszembe….
October 22nd, 2010 at 10:57:32
Az én véleményem az, hogy ha egy vállalat ilyen közvetlen, személyeskedő hangnemben kommunikál,az nekem olyan benyomást kelt mintha csak egy élelmiszerlánc pénztárosa válaszolná meg az élelmiszerláncal kapcsolatos kommenteket. A vállalat imige ezen válaszok elolvasása után, számomra egy komolytalan, lekezelő, amatőrök által vezetett vállalat képét mutatja. Amennyiben ezek a válaszok vezetői beleegyezéssel történtek, úgy messziről elkerülném a vállalattal való érintkezés bármely formáját. Az efajta kommunikáció egy ügyvezetőtől talán elfogadható egy kocsmai beszélgetésben, de ebben a környezetben elfogadhatatlan. “makogó”?! Gonduljunk bele ha az IBM vagy a BP vagy bármely komoly vállalat hasonló megjegyzése mekkora botrányt és elbocsátásokat vonna maga után. Ezek alapján beigazolódni látszik az oldal készítőjének a véleménye, miszerint maguk nem egyenes úton járnak.
November 24th, 2010 at 16:31:39
Most mit vagytok úgy oda ez a kereskedelem.
A lényeg hogy minél többet keress egy terméken.
Ha lemész a kocsmába inni egy sört te se azt nézed hogy a kocsmáros kb 100ft-ot adott ki fél liter csapolt sörért te pedig 250-et így 150%-os a haszna vagy mondjuk vesz egy liter noname vodkát 2000-ért te meg féldecit 200-ért azaz literje mindjárt 4000. Vagy discoba 400 forint egy üveg Soproni sör és akkor még keveset mondtam, nagykerbe meg 125 forint.
A lényeg hogy jól jár a cég, jól jár aki nyert és bukott sok licitáló. Mert mindenki nem járhat jól abba nincs üzlet. legközelebb ők nyernek.
Viszont az igaz hogy kamulicitálók vannak ugyanis pontosan 2mp-el a lejárat előtt licitálnak mindig pontosan xx-óra xx perc 04-14-24-34-44-54 mp-kor.
vicces.
Jó lenne ha olyan is írna aki mondjuk nyert már itt.
November 25th, 2010 at 9:28:31
A piás hasonlat nem túl jó, mert ott azért (még ha jól le is veszik) kap valamit a pénzéért. Ezeknél a csalóknál meg semmit.
December 19th, 2010 at 18:59:12
Az után szeretnék érdeklődni. hogy a bent maradt 1345 kredittem ellenértékét mikor és,hogy fogom megkapni?
Köszönettel:
Taschek Zoltán
January 25th, 2011 at 14:25:01
Sajnos ma tudtam meg, hogy a Bidstorm Kft. ügyvezetője előzetes letartóztatásban van. A cégközlöny szerint az itt is (föntebb) válaszolgató Vörös Roland a Kft. ügyvezetője, de az ügyfélszolgálaton más nevet mondtak a “tényleges főnökre”…hát, sokan voltak ebben a cégben, biztos megérte, na
A lényeg, hogy elfogták az illetékest, ezért szűnt meg az oldal hirtelen és ezért törölték a facebook-ról is a Bidstorm felhasználót. Sajnos nekem is maradtak bent kreditjeim, hasonló mennyiségben mint Taschek Zoltánnak, ez kb. 270 Euro-t jelent, vagyis nem kevés veszteség. Szóval töredelmesen bevallom, hogy sajnos én is egy tipikus hiszékeny ember vagyok (most már tudom). Bárcsak hamarabb olvastam volna ezt a blog-ot, akkor biztosan soha nem regisztrálok és utalok egy ilyen aukciós átverős cégnek. Össze kellene fognunk, perelnünk kellene, meg kellene próbálni visszaszerezni a pénzünket.
Kérlek benneteket, akik olvassátok ezt a bejegyzést, továbbítsátok az ismerőseiteknek az alábbi felhívást:
BEDŐLT A BIDSTORM.EU! A cég ügyvezetőjét letartóztatták. Azok, akik regisztráltak a Bidstorm.eu aukciós oldalon és bent maradt kifizetett, de fel nem használt kreditjük, írjanak a bedoltabidstorm@gmail.com címre. Fogjunk össze, küldd tovább.
January 25th, 2011 at 14:45:48
Nem tudom, hogy a bennmaradt kreditekkel mi lesz. Érdemes egy ügyvédet megkérdezni erről. Ő biztos meg tudja mondani, hogy hol lehet hivatalos formában panaszt tenni, ill. reklamálni.
A fentebbi email címre megéri egy levelet küldeni. Ha több a panaszos, talán az esélyek is jobbak. Sok sikert!
September 19th, 2011 at 11:28:01
Sziasztok!
Nagyon köszönöm az írásaitokat. Nagyon tetszett, hogy némelyikőtök van olyan hardcore, hogy számolta a licitmásodperceket és a licitneveket, ez volt a leghasznosabb.
Érdekel, kérlek segítsetek, hogy a http://yoohey.hu akkor hogyan csinálja? Mikor nem illegális? Mikor járok jó helyen? Hogyan csináljam jól, ha ilyent akarok? Ha én tényleg akarok értéket adni és ellenzem a robotokat?
A biznisz tényleg biznisz és ha korrekt és kap mindenki valamit a pénzéért ill. szolgáltatásáért és jogilag kifogásolhatatlan bármilyen szervezet által, akkor jó, és ha amit kap mindegyik fél az megfelelő arányú és minőségű, idejű stb. akkor erkölcsös is.
Érdekel, hogy a vatera ha aukciós portál, akkor ő hogyhogy nem szerencsejáték? Mert a végén van egy időstop? Mert ugye a vatera Magyarország egyik legsikeresebb online vállalkozása és bőven van annyi irigye, hogy már rég szemétbe perelhették volna, ha lenne rajta fogás. De ezek szerint ezt is lehet teljesen legálisan csinálni?
Annak is nagyon örülök, ha írtok olyan linkeket, ahol ezeknek utána tudok járni, addig nézem magam is. De ha már neked régi is ez a bejegyzés, kérlek, akkor is írj ide. Köszönöm szépen, ha tudtok konstruktívan hozzászólni.
És még egyszer köszönöm az oldalt, még jó időben felvilágosodtam. És a vatera sikere és stabilitása pedig reményt ad.
Tóni, 24, Kecskemét
September 19th, 2011 at 13:05:49
Kedves Tóni!
Ez most valami spam bejegyzés akart lenni? Ez a “yoohey” fantázianevű licitoldal pont olyan lehúzós gagyi oldal, mint a többi.
Olvasd csak el az ÁSZF 3.1 pontját: ha nem te nyered a licitet, akkor ugrott az az összeg, amivel addig licitáltál. Na hát ez a különbség a csaló-lopó licites szájtok és a vatera/ebay/stb. között. Az utóbbiak ugyanis a tranzakciókból csípnek le %-ot. Óriási különbség!
Ami pedig a “yoohey”-t illeti, elég megnézni a stílusát: igénytelen fos.
De a vészharangot annak kellene igazán megkongatni, hogy állítólag azért ilyen olcsók, mert egy csomó gyártóval állnak kapcsolatban, és a normál árnál jóval olcsóbban veszik a cuccot. Na ez kérem a vakítás, amit egyszerűen nem hiszek el.
De a kérdésedre visszatérve, hogy te hogy csináld. Őszintén? Sehogy.
A nagyokkal (ebay/vatera/…) nem tudsz versenyezni, mert kicsi vagy, ismeretlen vagy, és senki nem bízik meg benned.
Ha te is egy ilyen n+1-dik lehúzós, csaló oldalt akarsz, ahhoz meg nem kívánhatok sok szerencsét, mert ezeket a tolvajokat megvetem…
October 19th, 2011 at 16:48:24
bidstorm.eu-ra szeretnék regisztrálni működik még ?
Köszi:)
Hamár valamikor kaptam tőlük egy meghívást , csak úgy spam
December 21st, 2011 at 12:32:44
http://www.bidstorm.eu egy távoli kiszolgálóra költözött , hogy ezek állandóan bujkálnak..
January 3rd, 2013 at 22:59:44
yoohey.hu az is átverés az egész. Éngem átt vertek de szerencsére nem sok pénzem bukta. Jó lenne ha rájuk is rá nézne valaki.